Management Skills for Managers
  • The productivity of work is not the responsibility of the worker but of the manager.–Peter Drucker

Ce inseamna sa fi manager intr-o organizatie? Raspunsurile pot varia de la o organizatie la alta, in functie de obiectul de activitate, de marimea organizatiei, de cultura oragnizationala a fiecareia in parte.

Insa un lucru e sigur si general valabil in orice gen de organizatie. Un manager este obligatoriu sa detina abilitati interpersonale de baza pentru a se putea aventura in aceasta noua calatorie oferita de functia pe care a fost promovat.

Fara o intelegere clara a noului rol pe care il are in organizatie si in fata echipei, fara  a intelege cum este necesar sa se implice in procesul de comunicare, fara a stii cum sa motiveze oamenii, cum sa organizeze activitatile de zi cu zi, cum sa isi conduca echipa, ii va fi aproape imposibil sa isi cultive reputatia de “sef de incredere”.

Beneficii:

  • Veti obtine cunostinte de baza si tehnici practice pentru a va ajuta sa va acomodati cu noul rol si pentru a va consolida noua pozitie in organizatie.
  • Veti avea o privire de ansamblu clara asupra modului in care se conduce si se interactioneaza cu o echipa in vederea atingerii obiectivelor.

Tematica:

  • Cultura organizationala
  • Rolul managerului in conducerea si dezvoltarea echipei
  • Activitatea manageriala (functiuni, roluri, aptitudini)
  • Notiuni de comunicare interpersonala
  • Notiuni de ascultare activa
  • Notiuni de comunicare asertiva
  • Stagiile formarii echipei, rolurile in cadrul echipei
  • Motivarea echipei
  • Gestionarea problemelor (ghid practic)
  • Relationarea cu oamenii dificili
  • Solutionarea conflictelor (ghid practic)

Public tinta: manageri nou numiti/ manageri care doresc sa isi consolideze cunostintele/ cei care doresc o ascensiune in cariera

Durata: 2 zile